Każdy początkujący przedsiębiorca staje przed dylematem wyboru mebli biurowych. Kwestia ta nie omija również właścicieli firm, które funkcjonują już od dłuższego czasu na rynku. Jeśli chcemy bowiem być postrzegani jako firma konkurencyjna, wówczas koniecznością jest dbanie o wizerunek, a w to wpisuje się utrzymywanie wnętrz przedsiębiorstwa w dobrej, przyjaznej dla oka formie.
Określenie potrzeb
Gdy decydujemy, że potrzebne są nam meble biurowe, wówczas pora przemyśleć parę kwestii, które pomogą w dokonaniu właściwego zakupu. Dobrze określić:
– przestrzeń, którą mają zajmować meble.
Istotne jest, aby wpisywały się one dobrze w pomieszczenie i nie tworzyły zbyt wąskich przejść.
– wysokość mebli
Dobrze zastanowić się, czy chcemy, by meble dzieliły przestrzeń na strefy, czy też pragniemy utrzymać wizję tzw. „open space”? W tym drugim przypadku lepiej trzymać się brył nie przekraczających 110 cm wysokości. To pozwala oku swobodnie wędrować po pomieszczeniu, nawet kiedy przebywamy w pozycji siedzącej.
– ergonomię zastosowanych rozwiązań
Ważne jest, aby wybrane meble zapewniały ciału odpowiednią pozycję, która zwiększa komfort oraz wydajność pracy.
Nie zapominajmy o stylu
Kiedy wiemy już, czego potrzebujemy, warto doprecyzować styl, w którym urządzimy nasze biuro. Powinien być on dopasowany do typu prowadzonej przez nas działalności.